Klacht Planet sports: Geld niet terug ontvangen

C.d.J.

op 31 mei 2 artikelen (gehele bestelling) terug gestuurd. Nu op 6 juli nog steeds mijn geld niet terug. Al ontelbaar veel mailtjes gestuurd en je wordt al gevraagd om iets nieuws te sturen of te bewijzen. Je rekeningnummer, datum retourzending, bewijs retourzending, nogmaals bewijs retourzending omdat andere onduidelijk is. Dan na weken krijg ik van 1 artikel eindelijk mijn geld terug. Van het andere artikel niet. Hiervan was de creditering niet in werking gezet. Zeer vreemd allemaal. Zelfde doos en maar 1 artikel in behandeling genomen. Moest een formulier invullen om het restant terug te krijgen. Ik geef aan geen formulier in te willen vullen omdat ik al aan alle verplichtingen heb voldaan om geld terug te krijgen. Ik verleende geen medewerking mailde de medewerkster Nada mij. Dit is de persoon waarmee ik al weken aan het mailen ben. Ik heb aangegeven dat ik dit wel erg ongepast vind dat ik dit te horen krijg. Ik wordt onvriendelijk behandeld via de e-mail. Zij hebben de touwtjes in handen.Ik heb het formulier toch maar ingevuld omdat ik ze mijn geld niet gun. Ik zag al dat dit formulier die gestuurd is niet juist is. Dit ook aangegeven, vandaag weer bericht ontvangen dat het formulier idd niet juist is en dat er weer een ander formulier ingevuld moet worden. Ik ben echt moedeloos geworden van dit bedrijf. Heb nu nog steeds mijn geld niet terug. Maar weer het formulier ingevuld en nu maar hopen dat het na weken een keer wordt opgelost.

Met spoed mijn geld retour

Wij vinden dat Planet sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Planet sports?