Klacht Planet sports: Geld retour nog niet ontvangen na 5 weken

Emmy

Ik heb op 20 mei via PostNL een spijkerbroek van 89,95 teruggestuurd naar Planet Sports. Volgens hun website van zou ik mijn geld binnen 2 weken op mijn rekening krijgen. Na drie weken heb ik Planet Sports opgebeld en hun gaven aan dat mijn retourzending nog niet in het magazijn in Tsjechi√ę is bezorgd, maar dat ik binnen 4 weken vanzelf wel mijn geld terug zou krijgen. Ondertussen is het alweer 5 weken verder en heb ik Planet Sports weer opgebeld en ook dit keer zeiden ze dat mijn retourzending nog niet is aangekomen. Pas als het in Tsjechie is aangekomen krijg ik mijn geld terug. Dat is sowieso merkwaardig want zij hebben het pakketje gewoon al in bezit, omdat ik het naar een postadres in Zwolle moest sturen en daar is het pakketje wel aangekomen (gecheckt via PostNL)! Gezien ook de andere klachten op deze website, verwacht ik niet dat ik mijn geld ooit nog terug zie. Ik ga hier nooit meer wat bestellen!

Ik wil mijn geld retour waar ik recht op heb!

Wij vinden dat Planet sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Planet sports?