Klacht Planet sports: Geld retour nog niet ontvangen na 5 weken

Klachtnummer
# 64950
Gebruiker
Emmy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 20 mei via PostNL een spijkerbroek van 89,95 teruggestuurd naar Planet Sports. Volgens hun website van zou ik mijn geld binnen 2 weken op mijn rekening krijgen. Na drie weken heb ik Planet Sports opgebeld en hun gaven aan dat mijn retourzending nog niet in het magazijn in Tsjechi√ę is bezorgd, maar dat ik binnen 4 weken vanzelf wel mijn geld terug zou krijgen. Ondertussen is het alweer 5 weken verder en heb ik Planet Sports weer opgebeld en ook dit keer zeiden ze dat mijn retourzending nog niet is aangekomen. Pas als het in Tsjechie is aangekomen krijg ik mijn geld terug. Dat is sowieso merkwaardig want zij hebben het pakketje gewoon al in bezit, omdat ik het naar een postadres in Zwolle moest sturen en daar is het pakketje wel aangekomen (gecheckt via PostNL)! Gezien ook de andere klachten op deze website, verwacht ik niet dat ik mijn geld ooit nog terug zie. Ik ga hier nooit meer wat bestellen!

De oplossing

Ik wil mijn geld retour waar ik recht op heb!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Planet sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Planet sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen