Klacht Planet sports: NA BIJNA 2 MAANDEN NOG STEEDS GEEN GELD TERUG!!!

Machteld Reuvekamp

Ik heb artikelen (2 snowboard broeken) besteld voor een bedrag van €250,00. Retour gezonden op 11 en 17 februari 2016. Op de site stond dat het gratis was om te retourneren. Ik kom bij het postkantoor aan en mag gewoon 2 x €6,95 aan verzendkosten betalen. Omdat ze niet te bereiken zijn op het telefoonnummer wat op de website staat stuur ik op 22 februari een mail of ze de artikelen al hebben ontvangen. Krijg ik een mail terug met dat in normale gevallen de retour tot 3 weken kan duren. Op 3 maart krijg ik eindelijk een mail dat de artikelen binnen zijn gekomen en dat ik het geld binnen 5 tot 8 werkdagen terug gestort zou krijgen. Op 25 maart weer een mail gestuurd met dat ik de betaling nog steeds niet ontvangen heb + mijn bankgegevens erbij. Krijg ik een mail terug met dat de betaling nu wordt verwerkt omdat ze nu mijn bank gegevens heeft doorgestuurd. Nu weer een week later nog steeds niks ontvangen! We zijn nu bijna 2 maanden verder!

Ik wil mijn geld terug van de geretourneerde artikelen.

Wij vinden dat Planet sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Planet sports?