Klacht Planet sports: Terug storten van geld

Maantje

Al 5 weken bezig met het terug krijgen van mijn geld na een terug gestuurd artikel. Na 2 weken maar eens gebeld waarom ik nog niks had gehoord. Volgens het bedrijf was het niet bij hen aangekomen. Moest nog maar een week wachten. Na een week weer gebeld was nog niks aangekomen. Kreeg te horen dat het nog niet binnen was. Na controle van de track en trace bleek dat het 2 dagen na verzending gewoon bij hen was binnen gekomen! Weer gebeld kreeg nu te horen dat ik het bonnetje van het postkantoor in moest sturen. Kreeg na 1 week een mail dat het geld binnen 5 en 8 dagen zou worden terug gestort. Na 2 weken nog geen geld terug gestort. Weer gebeld. Er werd toen gezegd dat als je de mail binnen krijgt van dat het geld terug gestort wordt je zelf contact op moet nemen. Staat niet in de mail!! De reden die ze opgaf was dat ze het bedrag handmatig moeten crediteren. Nu een week verder en nog geen geld terug. Als het morgen niet op mijn rekening staat ga ik aangifte doen.

Binnen opgegeven termijn het geld terug storten.

Wij vinden dat Planet sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Planet sports?