Klacht planeteo: GRATIS overnachtingen als tegenprestatie voor onderzoek kosten stiekem toch €29,50...

SFJ

Wanneer ik mee doe aan een "onderzoek" met als tegenprestatie "gratis hotelovernachtingen" verwacht ik geen verborgen bericht na afloop met de mededeling: Voor de uitgave en levering van de voucher per post zal een toeslag geheven worden van € 29,50. Dit is misleidend. Ik stel daarom het volgende voor. Wilt u mijn antwoorden in uw onderzoek verwerken? Dan bedragen de kosten daarvoor €29,50. Als u hiermee niet akkoord gaat dan verzoek ik u om mijn gegevens te verwijderen en mijn email adres uit al uw mailings te verwijderen. Ik zie uw reactie graag z.s.m. tegemoet.

Doe wat jullie beloven. GRATIS overnachtingen. Dus geen VERBORGEN KOSTEN. Het opsturen van een voucher kan heel goed electronisch (ecologisch bewust, dat spreekt jullie toch aan?) En mochten jullie het toch per post willen doen, dan zijn daar geen kosten aan verbonden voor de respondenten.

Wij vinden dat planeteo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over planeteo?