Klacht planeteo: misleid door planeteo

Tine

Planeteo presenteert zich als onderzoeksbureau en verstuurt mails waarin je wordt uitgenodigd een enquête in te vullen over milieubewustzijn van Europeanen. Als je de enquête invult krijg je een voucher voor 3 hotelovernachtingen. In de kleine en lichtgrijze lettertjes onderaan de pagina staat dat je nog wel verzendkosten moet betalen en dat in het hotel een maaltijdvergoeding wordt berekend. Dat die verzendkosten € 27,50 zijn ontdek je pas als je alles hebt ingevuld en gaat betalen. En dat de maaltijdvergoeding € 60,- per persoon per dag is (wel heel duur voor een ontbijt en een diner dat bestaat uit een hoofd- en nagerecht!), ontdek je pas op de website van de hotelketen, waar je naar doorgeschakeld wordt als je betaling is gedaan.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Polen, via planeteo.org, met de mededeling dat ik van mijn bestelling afzie, in de hoop dat dan ook het geld wordt teruggestort.

ongedaan maken van mijn bestelling en terugstorten van € 27,50 op mijn creditcardrekening

Wij vinden dat planeteo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over planeteo?