Klacht planeteo: Planeteo enquete ecologisch onderzoek is misleidend en ordinaire geldklopperij

P. Ramaker

De ecologische enquete van planeteo is door de reclame code commissie erkent als misleidend. Ik heb op het contact formulier van planeteo mijn verzoek tot terugbetaling gedaan van de reeds betaalde € 29,50 voor z.g. emissiekosten voor voucher o.v.v. de betalingsgegevens zoals vermeld op mijn ING afschrijving. Ook heb ik aangegeven mij terug te trekken als deelnemer van deze enquete en geen prijs te stellen op de door planeteo nog te verzenden vouchers. De z.g. 3 gratis overnachtingen werden zomaar opgerekt naar 7. De verplichte maaltijdkosten in de te kiezen accommodatie bleek achteraf na het lokkertje gratis overnachting in hotel naar keuze uit lijst na deelname enquete en is daarom misleidend, evenals de verzochte vooruitbetaling € 29,50.

Terugstorting € 29,50

Wij vinden dat planeteo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over planeteo?