Klacht planeteo: Planeteos gratis hotelovernachtingen kosten geld!

Iris42

Ik ontving een enquête van Planeteo waar bij stond: als je meedoet ontvang je per post een voucher waarmee je voor 3 dagen gratis in een (deelnemende) hotel kunt verblijven. Nou doe ik wel vaker mee aan enquêtes en eentje die over het milieu gaat is alleen maar mooi. Normaal staat bij enquêtes: u maakt kans op.... hier staat duidelijk: als u meedoet ontvangt u gratis......
Aan het eind van de enquête kon ik mijn gegevens invullen voor de gratis hotelovernachtingen ... tja daar kwam het addertje onder het gras tevoorschijn...
Voor het versturen van de voucher vroegen ze maar liefst 27,50 (15-7-2014).
Dat hele gratis gaat daarmee al niet op.
Nou zag ik op deze pagina dat het bedrijf niet actief is, maar eh... ze versturen wel mailtjes met zogenaamde enquêtes. Dus actief zijn ze zeker.
Bij deze leg ik mijn klacht over Planeteo ook hier nier.

1.Bedrijf moet stoppen mensen voor de gek te houden. Gezien de enquête slechts gebruikt wordt om de kosten voor het versturen van de zogenaamde vouchers te innen. Wellicht ontvang je wel een voucher - zoals ik elders las - maar dan zijn de hotelovernachtingen nog altijd niet gratis begreep ik.
2.Het bedrijf kan ook gewoon transparant zijn over de kosten voordat men aan de enquête begint. Als de enquête al echt is.
3.Failliet verklaren.

Wij vinden dat planeteo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over planeteo?