Klacht Plangroep: Ik bouw meer schulden op als er niet wordt gereageerd, want ik kan neit bij het inkomen.

mrgoo

de contact persoon gaat zonder laten weten aan ons met vakantie, maar we hadden een dringende vraag i.v.m. ze ons budget beheren.
Nu is het zo ik een uitkering krijg, maar naar plangroep overgemaakt moet worden.
vervolgens zal plangroep het bedrag al met terug werkende kracht moeten overmaken inmiddels langer dan 1,5 maand geleden.

De aanvraag van een uitkering is goed gekeurd, maar ze kunnen niet storten tot mevrouw A. rebbouh een keer met vakantie terug komt en die is pas vertrokken!
Sorry plangroep na 3 telfoontjes boze mail is t nu tijd voor vandaag de dag voor een vervanger!!!

Ik ben nu enorm boos.

De contact met 100% verbeterd en er gewoon een vervangster is die GOED bereikbaar is. en niet op donderdag ernaar vragen en dinsdag nog niks horen.

oplossing voor mij zou zijn ik stop onmiddelijk met plangroep en beheer alles zelf wel met me partner, want hiermee kom ik verder in de problemen.

mrgoo
We moeten maar wachten tot onze eigenste contact persoon terug komt met vakantie. Tot die tijd kunnen ze weinig voor ons betekenen. Ondertussen gaan betalingen door en blijven schulden zich op hopen. Sorry plangroep jullie zijn verantwoordelijk voor die schulden en jullie zijn verplicht vervanging te regelen die ook alle zaakjes kan regelen. Niet alles schuiven naar een collega!!! Wat nu als die collega een ernstig ongeluk krijgt tijdens de vakantie? Hebben we dan voorgoed niemand meer die ons helpt? Zo komt het nu wel over! Wij zijn de gedupeerde en plangroep moet maar inzien ze fout zitten door geen goed vervanging is geregeld. Nu rest ons niks anders dan afwachten en bekijken hoe het verloopt. edit: Nou er zijn nog zaken die nog niet rond zijn omdat ze in gebreke blijven, er is nu een laatste brief aangeschreven met direct actie te ondernemen.

Ook een klacht indienen over Plangroep?