Klacht Plangroep: Niet werkbaar / niet helpend.

Hulpverlener en cl.

TeamNederland1. Al 1,5 jaar gedoe. Lang wachten om iemand te telefonisch spreken. Vandaag 43 min en toen is mijn verbinding verbroken. Ging vandaag van wachtende 3 naar 2 naar 5 naar 3 naar 6. Rekeningen worden niet consequent betaald. Mailtjes worden niet afgehandeld, tenzij je er actief achteraan belt. Er zijn schulden ontstaan, niemand trekt aan de bel. Kwam er tevens achter dat CAK ook al lang niet betaald is. Verkeerde spaarsaldo’s worden doorgegeven. Ik ben nu aangemeld voor bewindvoering. Ge niet onder budgetbeheer bij Plangroep team Nederland 1.

Telefonisch goed bereikbaar zijn. Binnen twee dagen reageren op mail. Rekeningen zoals afgesproken betalen. Als dat niet lukt - melden. Digitale dossier ook mogelijk maken voor mensen die geen mobiel ter beschikking hebben. Mensen compenseren in gemaakte extra kosten door hun onderbezetting / onprofessionaliteit / fouten.
Vorig jaar een klacht ingediend. Dan krijg ik te horen dat jullie het zeer vervelend vinden en hard eraan werken de problemen op te lossen. Nu een jaar verder, is dit niet het geval. Vandaar nu een post hier en niet rechtstreeks aan jullie. Helaas bureaucratisch hem ook nog weer bij jullie in te dienen, u leest de klacht hier ook al. Al die tijdsbesteding hieraan en branden blussen/problemen oplossen, langgg in de wacht staan, kost allemaal geld voor de WMO (Word ik als hulpverlener uit gefinancierd) en is niet werkbaar. Super zonde.

Plangroep
    Beeste heer/mevrouw Scholten,

Voor klachten over omtrent de dienstverlening van PLANgroep, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het team. Zij helpen u graag verder.

PLANgroep

Ook een klacht indienen over Plangroep?