Klacht Plangroep: Niet werkbaar / niet helpend.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 590750
Gebruiker
Hulpverlener en cl.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

TeamNederland1. Al 1,5 jaar gedoe. Lang wachten om iemand te telefonisch spreken. Vandaag 43 min en toen is mijn verbinding verbroken. Ging vandaag van wachtende 3 naar 2 naar 5 naar 3 naar 6. Rekeningen worden niet consequent betaald. Mailtjes worden niet afgehandeld, tenzij je er actief achteraan belt. Er zijn schulden ontstaan, niemand trekt aan de bel. Kwam er tevens achter dat CAK ook al lang niet betaald is. Verkeerde spaarsaldo’s worden doorgegeven. Ik ben nu aangemeld voor bewindvoering. Ge niet onder budgetbeheer bij Plangroep team Nederland 1.

Gewenste oplossing

Telefonisch goed bereikbaar zijn. Binnen twee dagen reageren op mail. Rekeningen zoals afgesproken betalen. Als dat niet lukt - melden. Digitale dossier ook mogelijk maken voor mensen die geen mobiel ter beschikking hebben. Mensen compenseren in gemaakte extra kosten door hun onderbezetting / onprofessionaliteit / fouten.
Geboden oplossing
Vorig jaar een klacht ingediend. Dan krijg ik te horen dat jullie het zeer vervelend vinden en hard eraan werken de problemen op te lossen. Nu een jaar verder, is dit niet het geval. Vandaar nu een post hier en niet rechtstreeks aan jullie. Helaas bureaucratisch hem ook nog weer bij jullie in te dienen, u leest de klacht hier ook al. Al die tijdsbesteding hieraan en branden blussen/problemen oplossen, langgg in de wacht staan, kost allemaal geld voor de WMO (Word ik als hulpverlener uit gefinancierd) en is niet werkbaar. Super zonde.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Plangroep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beeste heer/mevrouw Scholten,

    Voor klachten over omtrent de dienstverlening van PLANgroep, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het team. Zij helpen u graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    PLANgroep

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plangroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen