Klacht Plangroep: Super slecht bereikbaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603766
Gebruiker
Kroon.g.j
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het nog steeds niet reageren op e-mails

Gelukkig wordt ik nu geholpen door de gemeente Hoorn na een mail die ik had gestuurd over plangroep, ik hoop dat de gemeente nu meer klanten weghaalt bij plangroep en dat er meer gemeentes dit voorbeeld volgen.

Gewenste oplossing

Plangroep hoeft voor mij niets meer te doen, ik wordt NU geholpen door de gemeente Hoorn zei halen mij weg bij plangroep en alles wordt overgeheveld naar de kredietbank.
Geboden oplossing
Het antwoord wat je krijgt van plangroep is een standard antwoord, daar heb je niets aan.. De gemeente waar ik woon haalt klanten actief weg bij plangroep waaronder ik, zei helpen je om bij een andere budgetbeheerder te komen nadat ik een klacht bij de gemeente had neer gelegd over plangroep. Dit moeten meer gemeentes toen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Plangroep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Kroon

    Voor klachten omtrent de dienstverlening van PLANgroep, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het team. Zij helpen u graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    PLANgroep

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plangroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen