Opgelost door Plasmafilterstore.nl: Na een maand nog geen plasmafilter

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 573883
Gebruiker
VijfdePeultje#414
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestel nr 2233. Op 28 november 2021 een plasmafilter besteld. Voor 460 euro. Vaak mails gestuurd, vaak gebeld met M. ...Black Friday, drukte sinterklaas, 2 x aangemeld bij vervoerder Ups maar nooit daar opgehaald en verstuurd. Weer contact.., druk met kerst,, zal nu het laten versturen door Post nl. Je krijgt een track and trace code. Maar... pakket wordt nooit opgehaald en bezorgd. Op 29 december twee maal gebeld. Voor 9 uur vanavond komt er een oplossing. Geen telefoontje ...helemaal niets... we zijn zeer teleurgesteld en zijn het wachten beu. Over geld terug willen ze niks horen en wordt gesprek afgekapt. We willen NU een oplossing.







Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Op 6 januari 2022 hebben wij de filter ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plasmafilterstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen