Opgelost door Plasmafilterstore.nl: Niet leveren van Plasma filter

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 570650
Gebruiker
R. Oenema
Datum
0 reacties

Details

Klacht

16 november 2021 een plasma filter besteld en betaald volgens de website" vandaag besteld morgen in huis" dus niet.
Wel netjes een bestel bevestiging ontvangen maar tot heden nog geen plasma filter.
Diverse contact geweest per telefoon en email en elke keer de toezegging gekregen dat ze er mee bezig zijn en maar ook dat ze afhankelijk zijn van de vervoerder. Intussen is er een label met tracking code aangemaakt bij UPS maar nog steeds geen pakket gestuurd.
Wederom contact per email en wederom de melding we zijn er mee bezig we komen er op terug.
Maar wederom geen levering intussen ook een compensatie beloofd maar ik weet niet hoe of wat deze compensatie is.
Intussen aangegeven dat ik mijn geld terug wil maar wederom stilte.

Gewenste oplossing

Plasma filter leveren en wel zo spoedig mogelijk of het aankoop bedrag terug storten op mijn rekening.
Geboden oplossing
Uiteindelijk na veel email verkeer het filter ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plasmafilterstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen