Klacht Plasmavisie.nl: Bestelling wordt niet geleverd

Ö Köprülü

Ik heb speciaal gewacht op de blackfriday voor een tv en mijn keuze was gevallen op plasmavisie.nl door een goede deal. Het is gek voor woorden dat ik 23 november een bestelling heb geplaatst en dat deze eind januari nog steeds niet binnen is.

Ik heb 3x keer gebeld, 5 mails verstuurd. Elke keer wordt mij goed gepraat dat het niet lang meer gaat duren. Laatste mail vroeg ik om begrip en oplossing en werd mij kort in 1 regel terug gemaild dat het 'rechtstreeks' onderweg uit slowakije is en na het weekend binnen zou zijn. Dit is de laatste druppel. Na twee weken niks te horen gekregen. En dit gaat sinds 23 november steeds zo door. Ik heb sinds het begin altijd begrip getoond, ben geduldig geweest en bleef netjes zowel in de mail als aan de lijn. Dus alstublieft help mij, ik ben er echt kapot van.

Ik wil dat mijn tv bezorgd wordt. Of ik wil een keuze krijgen uit een andere model van hetzelfde klasse en kwaliteit.

Plasmavisie.nl
    Beste, het klopt inderdaad dat het erg lang duurt. Dit model is ook een model helaas die echt overal uitverkocht was. De tv gaat zeker binnen enkele dagen geleverd worden. De fabrikant moest dit model opnieuw produceren en zijn aankomende week eindelijk weer leverbaar. Zo'n lange levertijd hebben wij nog niet meegemaakt en hopen dat de fabrikanten er met de volgende black Friday rekening mee gaan houden.

Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie support team
    Plasmavisie.nl
    Beste, inmiddels is de TV verzonden en als het juist is geleverd. Wij hopen dat nu hiermee de kwestie eindelijk is opgelost.Onze excuses voor de langere levertijd.

Het Plasmavisie team

Ook een klacht indienen over Plasmavisie.nl?