Klacht Plasmavisie.nl: sumsung smart tv

lank

Ik heb bij plasmavisie een samsung ue48ju6400 smart tv besteld,maar ze hebben mij een samsung ue48ju6470 uit hongarije geleverd.

Ik wil de nederlandse versie samsung ue48ju6400 ultra hd tv

Beste,

Onze Samsung modellen worden ingekocht via de Samsung Europe distributeur.
    Al onze toestellen zijn enkel geschikt voor de Nederlandse markt en dus geschikt voor Ziggo, Canal Digitaal en alle andere providers.
    Dus ook met Nederlandse Apps en digitale Nederlandse handleiding. Dus identieke toestellen, geen enkel verschil in software of hardware en met 2 jaar garantie. Onze toestellen werken dus weer niet in het buitenland. Wij krijgen diverse 6400 series binnen en vanuit de fabriek alleen ingesteld voor Nederland. Geen enkel verschil zoals bijvoorbeeld bij de Mediamarkt. Kopen wij rechtstreeks bij Samsung Nederland dan zijn ze helaas duurder en worden adviesprijzen verplicht.
    lank
    Als uk bij jullie een samsung bestel met typenummer uw48ju6400 dan mag ik toch aanemen dat jullie die ook verzenden en niet een andere zials nu een ue 48ju6470. Dan hadden jullie dat netjes op de site moeten vermelden.
    Plasmavisie.nl
    Beste, Als het correct is toen u de tv voor het eerst inschakelde kreeg u een doorloop menu. U kon toen bij landkeuze alleen kiezen voor Nederland, Belgie of Luxemburg. Als het Hongaars was dan had u Hongarije als land moeten kunnen kiezen en dat is niet het geval. U heeft ook de Nederlandse Apps zoals RTL gemist enzovoort. Dit toestel zal nooit kunnen werken in Hongarije, alleen in de Benelux.
    Plasmavisie.nl
    Beste, Wij kopen in via de Europese Samsung distribiteur waardoor wij de consument veel betere prijzen kunnen aanbieden. Er komt maar 1 type van de ju6400 van de band af in de fabriek in Slowakije. Er kunen wel veel verschillende stikkers op de doos zitten, zoals 6400, 6440, 6450, 6470, 6472, 6480. Allemaal identieke toestellen. Het word juist lastiger als we alle soorten op de website zetten voor de klant. Daarom kiezen wij er voor 1 omdat ze identiek zijn.
    lank
    Ik wacht nog op antwoord over het prijsverschil die ik voor de tv heb betaald en en wat die op dit moment kost.
    lank
    Plasmavisie is mij naar alle tevredenheid tegemoet gekomen over het prijsverschil,tevens werkt mijn tv prima en hebben ze mijn vragen netjes beantwoord. Tot nu toe ben ik een tevreden klant
    Plasmavisie.nl
    Beste, graag gedaan en dank u voor de positieve reactie.

Het Plasmavisie team

Ook een klacht indienen over Plasmavisie.nl?