Klacht Plasmavisie.nl: TV van € 2160,- na paar maanden stuk

Klachtnummer
# 96864
Gebruiker
Khalidely
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 01-12-2012 een tv gekocht bij Plasmavisie te Lunteren voor € 2160,-. Na een aantal (+/- 4) maanden begon mijn tv mankementen te vertonen. Ik ben toen bij de winkel geweest en die hebben mij geadviseerd om contact op te nemen met Samsung. Die zouden Selectro inschakelen om de reparaties te doen. Zodoende dit gedaan. Pas na 8 maanden waren de problemen verholpen. Weer een paar maanden later, weer mankementen. Weer Samsung gebeld. Na een aantal bezoekjes van Selectro hebben ze mij verteld dat de TV blijvende problemen vertoond. Zij hebben Samsung geadviseerd om mijn aankoopbedrag te crediteren. Van Samsung heb ik te horen gekregen dat mijn tv een Hongaars model is. Hierdoor kan Samsung niet tot uitbetalen overgaan. De winkelier gaat uit van +/- 1200 EURO. Ik vind dit belachelijk. Ik heb Samsung gevraagd om advies en die zeiden van om het toestel al snel mankementen vertoonde normaal gesproken het GEHELE bedrag gecrediteerd word.

De oplossing

Ik heb de winkelier de volgende mogelijkheid gegeven:

- Nieuwe zelfde toestel (ue55es8000)
- Samsung ue55hu8500 (waarde : 2388) + € 500,- bijbetalen van mijn kant
- Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Plasmavisie.nl
    Datum
    Beste, Wij hopen dat u geniet van de nieuw tv die u van ons gekregen heft.
  2. Auteur
    Khalidely
    Datum
    Uiteindelijk goed geregeld en ben zeer tevreden met de oplossing!

Ook een klacht indienen over Plasmavisie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen