Klacht Platenspeler shop: Niet ontvangen product en geen reactie op verzoek voor geld terug

Klachtnummer
# 184544
Gebruiker
G. Bron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25-06-2016 hebben wij in de webshop een platenspeler besteld.
Tot op heden nog niet ontvangen.
Hebben een aantal keren aangegeven van de koop af te zien en verzoek gedaan geld terug te storten. Hier wordt niet op gereageerd.
Kregen week geleden ineens mail met de vraag of het bestelde product was aangekomen . De 2 computersystemen van het bedrijf lijken elkaar tegen te spreken.
Weer aangegeven dat we va de koop af zien en ons geld retour willen .
Nog steeds geen reactie hierop ontvangen.

De oplossing

Zoals al vaker aangegeven; Annuleren van de aankoop en geld retour!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Platenspeler shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Platenspeler shop?