Klacht Platenspeler shop: platenspeler besteld, niet geleverd

Klachtnummer
# 179257
Gebruiker
Broch
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op dinsdag 19 juli heb ik een platenspeler besteld bij platenspelershop.nl maar tot op heden is deze nog niet geleverd. Ik heb betaald via Ideal. Ik heb al een aantal keren gebeld en gemaild maar nooit geen reactie ontvangen.

De oplossing

ik wil mijn geld terug! Ik heb inmiddels een andere gekocht omdat ik een platenspeler nodig had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Platenspeler shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Broch
    Datum
    Platenspelershop heeft eindelijk gereageerd via de mail met onderstaande reactie.
    "Mijn excuses voor de late reactie. Het is erg druk op het moment doordat mijn compagnon op vakantie is.
    Je bestelling zal eind deze week geleverd worden".
    Ik heb deze beantwoord met de opmerking dat ik ze een aantal keren had gebeld en gemaild en ze daar niet op reageerden. Daarop boden ze hun excuses aan.

Ook een klacht indienen over Platenspeler shop?