Klacht Platteband.nl: Zie hierboven

Klachtnummer
# 437025
Gebruiker
Mike
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan paar weken geleden en nog niks ontvangen!
Stuur steeds mails en krijg ook antwoord maar nog steeds geen product binnen wat ik besteld heb!
Krijg het idee dat deze firma niet bestaat, ook als je naar hun site gaat dan geeft het een foutmelding! Erg vreemd.. geen zuivere koffie. Ik ga stappen ondernemen om dit op te lossen

De oplossing

Mijn spullen leveren!

3 reacties

  1. Auteur
    Platteband.nl
    Datum
    hi mike,

    afgelopen weekend lag onze server eruit vandaar dat je niet op de website kwam.

    je bestelling is onderweg maar er zijn helaas wat logistieke problemen m.b.t het coronavirus.

    ik wil je vragen nog even geduld te hebben.
  2. Auteur
    Platteband.nl
    Datum
    Beste Mike,

    ik begrijp je frustratie. je pakket is onderweg maar er zijn wereldwijd vertraging door het coronavirus.

    ik wil je vragen even geduld te hebben.

    het pakket is nu in handen van de post wij hebben hier verder geen invloed op.

    ik hoop op je begrip net als dat van andere klanten.

    groet,

    Casper
    platteband
  3. Auteur
    Platteband.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    nogmaals sorry voor de vertraging maar wij communiceren duidelijk over de situatie.

    pakket arriveerd een deze dagen zoals je kan zien : https://cjpacket.com/?trackingNumber=CJPGR6040023183YQ

    groet,
    Casper

Ook een klacht indienen over Platteband.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen