Opgelost door Plattetv.nl: duur van reparatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 395285
Gebruiker
Gerrit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mij tv, een LG 32LJ610V vertoonde een blauw getint beeld tijdens de uitzendingen. Dit zowel op reguliere uitzendingen, als ook op de Playstation. I.o.m. Plattetv.nl de tv ter reparatie opgestuurd in originele verpakking. Ze hebben deze op 31 juli 2019 ontvangen. Tot op heden 09/10/2019 nog steeds niet gerepareerd. Communicatie verloopt moeizaam en is enkel eenrichtingsverkeer. Wordt aan geweekt en we begrijpen uw teleurstelling zijn de geijkte antwoorden. Komt deze wek naar u toe om vervolgens niets meer te vernemen.

De oplossing

TV repareren dan wel als dat niet mogelijk blijkt een alternatief aanbieden.

4 reacties

  1. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Wie schetst mijn verbazing dat ik 11 oktober onaangekondigd door PlatteTV.nl de tv thuis stond. Geen enkele vorm van communicatie etc.
    De bijgeleverde pakbon met omschrijving klachten en aankoopbon blijkt iemand anders toebehoren. Beide tv's zijn wel van het zelfde type.
    Daarover gebeld en gemaild en tot op heden geen enkel reactie.
    Wacht af, is dit mijn tv of toch van iemand anders (wiens gegevens mij dus bekend zijn )
  2. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Inmiddels blijkt dat de aan mij teruggestuurde tv niet de mijne is, maar van iemand anders.
    Men vraagt om de tv te retourneren en doet mij een aanbod voor nieuwe tv. Dezelfde type, alleen een jaartje jonger in uitvoering.
    Wel is deze beduidend goedkoper dan mijn huidige. (huidige zat nog garantie op)
    Waar mijn huidige tv is en wat er nu mee aan de hand is, wederom geen openheid.
    Ook op mijn reactie nog steeds geen antwoord.
  3. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Gemaild, gebeld en geappt, nog steeds geen enkele duidelijkheid.
    Misschien toch maar juridische stappen via rechtsbijstand.
    Sinds 31 juli 2019 zonder tv. Let wel mijn tv.
  4. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Zaak opgelost
    Per vandaag nieuwe tv in huis.
    Vanaf 31 juli zonder tv gezeten.
    Maar de service was ver onder de maat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kapotte tv i.v.m garantie omgeruild door nieuwe. Had echter veel vlotter gemoeten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?