Klacht Plattetv.nl: Er moet niet iets mankeren aan je apparatuur want de service is zeeeer slecht

Klachtnummer
# 340293
Gebruiker
Thijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Platte tv een dure led tv en reciver gekocht. Reciver Denon ging stuk. Is naar Amsterdam gebracht en is twee maanden weggeweest.Heb diverse keren contact gehad. Stond steeds onder reparatie order . Platte tv kon niet in contact komen met de repatieafdeling. Na veel contact stond de status bij logistiek in behandeling .Ook hier kon Platte tv geen contact krijgen met Logistiek. Na weer contact dat ik hem voor de kerst nodig had gingen ze wat doen en ja nu was hij klaar .Maar komt hij pas na de kerst terug bedankt voor de service voor mij geen platte tv meer. Zeer slechte service.

De oplossing

Hoeft niet meer ben er klaar mee nooit meer

0 reacties

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen