Klacht Plattetv.nl: Geen reparatie LG TV na breukje scherm 3 maand na aankoop
Details
Klacht
Dec 2021 een lg oled tv gekocht via PlatteTV Utrecht. Professioneel laten plaatsen. 3 maanden later is er een klein barstje van 1cm zichtbaar in een hoek, waardoor het hele scherm balken vertoont. Waarschijnlijk is dit ontstaan bij het heel voorzichtig naar voren/achter en plaatsen van de tv bij inbrengen van de kabels. Het betreft geen kras. PlatteTV heeft een reparateur gestuurd van CE Repair. Deze geeft aan dat het schade van buitenaf is, stuurt me een rekening van 70‰ vd origineel prijs, ook een rekening mocht ik van reparatie afzien. Ik heb PlatteTV, LG en CE Repair benaderd, verwijzen allen naar het oordeel van CE Repair dat het schade van buitenaf betreft. Geen garantie, geen coulance. Verwijzen naar mijn inboedelverzekering. Ik vind eigenlijk dat een TV niet kapot hoort te gaan bij voorzichtig gebruik.Gewenste oplossing
Repareren van de tv, liefst kostenloos, anders reductie van reparatiekosten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.