Opgelost door Plattetv.nl: Korting? Welke korting?

content Opgelost
Ros

Op 9 okt contact gehad met plattetv.nl omdat onze sony tv voor de 2de keer kapot was! En ik de reparatie kosten moest voorschieten deze kosten waren best wel hoog bijna €500. Na overleg met beste man via chat kreeg ik een leuke korting op een tv van 239€ ik ben akkoord gegaan met deze korting!
Dag later zit ik achter mijn comp en dankzei cookies (waar iedereen een hekel aan heeft) zag ik in eens dat mijn TV die ik gekocht had maar liefst 160€ goedkoper was dan de dag er voor! Dus mijn korting ging van 239€ naar 79€ en voelde mij goed genaaid! Vrijdag kreeg ik een mail of ik duim omhoog of omlaag zou doen, en de mijn duim ging omlaag omdat ik me echt genaaid voelde!
In het weekend niet op gereageerd vandaag maandag 14-10 eerst mail gestuurd waarbij staat binnen half uur reactie na 2 uur heb ik nogmaals een mail gestuurd met de vraag of ik ook nog wat aan mijn ogen mankeerde omdat er duidelijk stond binnen een half uur geen 2 uur! Eindelijk mail contact Tim vraagt mij hoe ik dit opgelost wil hebben, mijn antwoord is dus dat ik graag wat terug wil zien van de korting die mij belooft is en na een dag al met 160€ verdampt.
Tim komt met een antwoord dat die 50€ tegemoet kan komen, dit is dus het antwoord waar je niet op zit te wachten! Ik vroeg of die mij kon bellen om er via de telefoon er over te hebben was het antwoord nee ik kan vanuit hier niet bellen! Dus zelf maar gebeld, wie ik toen aan de telefoon kreeg geen idee hij stelde zich niet eens voor! En volgends hem kon die helemaal niets voor mij doen! Je begrijpt dat ik alleen maar bozer en bozer werd aan de telefoon! En heb het gesprek beëindigt anders was ik echt gaan vloeken aan de telefoon!
Het gaat bij mij maar om 1 ding en dat is dat ik niet eerst word blij gemaakt met leuke korting en dag er na me zo verschrikkelijk genaaid voel en na het kopen uitgelachen ik bespaar ze de reparatie kosten van bijna 500€ en kreeg dacht ik toen korting van 239€ besparing plattetv.nl van 261€ dus al met al heeft plattetv.nl snel 421€ verdient over de rug van een klant!, En na het schrijven van deze review voel ik me dubbel en dwars genaaid!

Ik zou graag zien dat plattetv.nl klanten niet misleiden door eerst een leuke korting te geven (blij maken met dooie mus) terwijl ze weten dat de tv dag er na toch veel goedkoper is!
En zou graag wat van mij beloofde korting terug zien, al zeggen ze die heb je gehad, maar binnen 24uur iets €160,- goedkoper das pas iemand in het gezicht uitlachen haha die denk een mooie korting te hebben gehad!

Ros
    Vandaag als nog op kunnen lossen met plattetv.nl!
    We hebben het verschil kunnen delen! Dit had ook gelijk gekund en had een hoop frustratie van uit mij kunnen voorkomen!
    Kan nu gaan genieten van onze mooie nieuwe tv zonder nare gevoelens!

Ros
Verschil gedeeld! Kan ik nu van mijn nieuwe tv gaan genieten zonder nare gedachtes!

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?