Opgelost door Plattetv.nl: langer dan 1 maand weg voor reparatie na problemen 1 week na aankoop!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 278689
Gebruiker
Marron1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij plattetv.nl een Marantz NR1608 versterker gekocht. Na 1 week technische problemen! Kon volgens plattetv niet worden omgeruild omdat de doos ontbrak. Voor reparatie opgestuurd na overleg met plattetv en de Marantz service, na meerdere malen contact per telefoon en email heb ik hem na ruim een maand mijn versterker nog steeds niet retour! Volgens de Marantz servicedienst is deze per 18 oktober retour gestuurd naar plattetv. Verschillende malen gemaild, maar ik wacht nog steeds!

Gewenste oplossing

Graag retour zodat ik deze versterker kan gebruiken waarvoor deze is bedoeld.
Geboden oplossing
Na lang wachten is hij gelukkig weer retour, bleek meer dan 4 weken bij het filiaal van platte tv te hebben gestaan.....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen