Opgelost door Plattetv.nl: langer dan 1 maand weg voor reparatie na problemen 1 week na aankoop!
Details
Klacht
Bij plattetv.nl een Marantz NR1608 versterker gekocht. Na 1 week technische problemen! Kon volgens plattetv niet worden omgeruild omdat de doos ontbrak. Voor reparatie opgestuurd na overleg met plattetv en de Marantz service, na meerdere malen contact per telefoon en email heb ik hem na ruim een maand mijn versterker nog steeds niet retour! Volgens de Marantz servicedienst is deze per 18 oktober retour gestuurd naar plattetv. Verschillende malen gemaild, maar ik wacht nog steeds!Gewenste oplossing
Graag retour zodat ik deze versterker kan gebruiken waarvoor deze is bedoeld.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.