Klacht Plattetv.nl: Lg wil geen oplosing aandragen (ja, een nieuwe tv kopen van 3000 euro)

adam1411

Ik wil een klach of oplossing van mijn probleem? Ik heb een paar jaar geleden een LG oled 4K met Dolby Vision gekocht bij Platte TV te utrecht?

Het probleem is als volgd: op de LG oled 4k Tv is een Dolby vision plugin 1.9.0 geïnstalleerd (dus het gaat niet om een APP?) het is een technisch mankament op het toestel, LG heeft gekozen voor een een te lage Dolby Vision profiel ten opzichte van de toekomst (een tv koop je voor tenminste voor +- 5 a 7 jaar) het probleem is nu als volgd: de hardware producenten maken gebruik van een hoger Dolby Vision op hun hardware, waardoor deze tv niet is geschikt? Dus geen dolby Vision op bluray en spel consoles (getest met Xbox en diverse Blueray spelers van verschillend merken en dus geen Dolby Vision!! Ik heb deze dure tv gekocht juist met dolby vision voor mooier beeld en deze tv werd verkocht als premium (nu dus geen premium meer)

Ik wil dat LG in contact gaat met Platte Tv (daar ga ik ook een klacht voor indienen) en samen tot een oplossing komen? en met een grote excuus?????

of ik ga dit uitvechten bij de rechter? Ik voel me als klant belabberd behandeld en ik merk dat de klant geen service meer heeft na betaling?

adam1411

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?