Klacht Plattetv.nl: Niet behulpzaam met het oplossen van het probleem? Klant is geen koning meer na betalen!!!!!!!!

adam1411

Ik heb een paar jaar geleden een LG Oled 4K gekocht met 3 jaar garantie? Die tv heeft een technische mankement: op die oled tv is een te oude Dolby Vision plugin geplaatst versie 1.90? We praten hier niet over een app maar om een technische instelling op de tv? Ik heb dit aangegeven bij platte tv en die verzonnen meerdere smoesjes om die tv niet om te ruilen of voor een oplossing te zoeken? De smoesjes waren: ik moest bewijs aanleveren en dat heb ik gedaan en toch elke keer weer iets anders bedenken? en de manager te plaatste durft geen oplossingen te aanbieden, terwijl ik wel jaar jaar garantie heb bijgekocht? Deze tv was gekocht als Dolby Vision tv en was toen als premium verkocht bij LG en platte TV (is nu geen premium tv meer)

Platte TV en LG electronics moeten voor een oplossing zorgen? Deze hebben mij een kat in de zak verkocht en LG wist dat het toestel problemen zou krijgen in de toekomst met de instabiliteit van de CPU (is ook per email bevestigd door LG uk (kan ik aanleveren)

Bijlagen

adam1411

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?