Klacht Plattetv.nl: offerte niet transparant, medewerkers niet bepaald klant vriendelijk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 597002
Gebruiker
Clownhippie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had mijn oude tv ingeruild en kreeg hier voor een bedrag te zien op de offerte.
Mijn parter en ik vroegen of we toch iets meer terug konden krijgen voor de oude tv. nou ja, oud zo goed als nieuw, en in de chat kregen we een nieuwe voorstel.
We gingen er mee akkoord en kregen de betreffende offerte.
Later wilde we toch de beamer terug brengen, en hadden we per mail en chat contact gehad en konden dit regelen in de winkel te Nijmegen.
Eenmaal daar werd ik grof behandeld en benaderd door een van de medewerkers die op een asociale manier communiceert richting mij.
Later kreeg ik een telefoon gesprek waarbij de verkoper die ons had geholpen in eens met een heel verhaal kwam dat de tv niet terug kon, maar we een bedrag terug kregen. niet de waarde die op de offerte stond/factuur maar een lager bedrag. we hadden blijkbaar een ongevraagde korting gekregen die verwerkt was en niet inzichtelijk was voor ons in de offerte.
Dhr vond dat we op het moment dat we met hem chatten maar scherp hadden moeten zijn, dit had ons toch moeten opvallen... aldus de medewerker.

We merken aan alle kanten dat dit bedrijf de schuld direct in de schoenen steekt van de klant.
Toen ik liet merken dat hij donders goed wist waar ik op doelde dat de ongevraagde korting niet inzichtelijk was voor ons tevens ook nergens op de website staat wat er gebeurd met de inruil korting bij het terug brengen of sturen van het product binnen het zichttermijn.

Das onze werkwijze was zijn antwoord, waarop ik duidelijk maakte dat ze dus wel weten hoe ze bezig zijn.

Hij zou mij terug bellen om een uitzondering te maken, uiteraard niets meer gehoord of gelezen van de betreffende medewerker.

Gewenste oplossing

Mijn parner en ik houden gezien de omstandigheden de beamer wel.
De garantie loopt via dit bedrijf en via Sasmung.

We zijn erg boos over de gang van zaken, en zullen niet opnieuw bij dit bedrijf een grote dure aankoop doen.

We verwachten een compensatie voor het ongemak en hinder van het gedrag van de medewerkers + het feit dat we niet tijdig een omruil kunnen doen naar de waarde die we in feite dachten te hebben..
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Clownhippie
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen