Opgelost door Plattetv.nl: Plattetv komt garantieafspraak niet na.

content Opgelost
Plattetv@1

Bij Plattetv een tv gekocht met uitgebreide garantie gedurende 5 jaar. (2 jaar fabrieksgarantie en 3 jaar extra garantie A-Z Service pakket t.w.v. € 169,99. De prijs van de TV was indertijd € 3299,=.
Na 4 jaar en 10 maanden geconstateerd dat er een defect op het beeldscherm zichtbaar was. Hierover contact opgenomen met Plattetv en zij verwezen mij door naar Samsung. Van Servilux, de reparatie-afdeling van Samsung te horen gekregen dat reparatie niet meer mogelijk is. Plattetv verwijst naar Samsung, terwijl de extra garantie bij hen afgesloten en betaald is. Samsung doet vervolgens een "aanbod" hetgeen inhoudt dat ik slechts € 500,= terug krijg voor mijn defecte toestel. Hiermee kan ik echter niet akkoord gaan en schakel dan ook mijn Rechtsbijstandverzekering DAS in om dit voor mij op te lossen.

Plattetv mij laten compenseren met een vergelijkbaar model tv met dezelfde specificaties als mijn huidige defecte tv en niet verwijzen naar Samsung want met hen is geen verlengde garantie afgesproken en aangegaan. De casus is bekend bij zowel Plattetv en Samsung onder dossiernummer van Servilux nr SORD20093862 172622 en bij Plattetv ordernummer 172622.

Plattetv@1
Een ander toestel met bij betalen van een enigzins redelijk bedrag

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?