Klacht Plattetv.nl: PlatteTV neemt niet haar verantwoordelijkheid om de TV die in mei is aangeschaft om te ruilen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 573607
Gebruiker
H.M.R. Sondak
Datum
28 reacties

Details

Klacht

Sony TV aangeschaft in mei dit jaar, maar nu pas aangezet, omdat ik had gewacht tot in de nieuwe woning, maar helaas is het beeld niet goed en geeft allemaal strepen. De TV was nieuw uit de doos. Aan de branduren kan men zien dat die nog geen uur aan heeft gestaan. Na contact via de chat geeft PlatteTV niet thuis en moet ik maar mijn inboedelverzekering gaan inschakelen en wordt ik verweten dat ik de TV niet thuis had gecheckt op gebreken. Ik heb tevens de A-Z service totaalpakket aangeschaft met service aan huis, maar ik moet zelf de TV naar een filiaal gaan brengen.

Gewenste oplossing

Dat de TV wordt omgeruild (opgehaald en bezorgd) voor hetzelfde model dat wel goed werkt. Ik heb immers een koopovereenkomst met PlatteTV afgesloten, waardoor zij ook hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Helemaal omdat ik ook de A-Z service totaalpakket heb aangeschaft met service aan huis.
Geboden oplossing
Nog steeds niets. Ben heel teleurgesteld. Laat het voor de rest over aan mijn advocaat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

28 reacties

  1. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Ik heb een aangetekende brief opgestuurd, maar helaas nog geen reactie van u (PlatteTV) mogen ontvangen. Ik vind dit echt heel slecht!
  2. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Het blijft heel stil bij PlatteTV. Heel jammer dit.
  3. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    En alweer helemaal niets mogen vernemen. Waarom ontvang ik geen reactie?
  4. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Waarom wordt ik als klant met recht op garantie niet serieus genomen. Is dit jullie service?
  5. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Zouden jullie alstublieft contact willen opnemen?
  6. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Ik wacht helaas nog steeds op een reactie.
  7. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Graag reageren op mijn bericht!
  8. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    We maken er nu een rechtszaak van, want dit kan zo niet langer. Mijn verontschuldigingen dat ik dit moet doen. Maar als ik een kapot product aanschaf verwacht ik wel een goede service van de partij bij wie ik het heb aangeschaft.
  9. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas is er nog geen goede oplossing geboden.
  10. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Ik ben nog steeds in afwachtende houding van PlatteTV. Helaas duurt dit al veel te lang.
  11. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Waarom krijg ik schuld dat de tv kapot is? Jullie hebben mij een kat in de zak verkocht!
  12. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Het duurt nu al een tijd, maar helaas nog steeds geen enkele medewerking vanuit PlatteTV ontvangen. Dit is heel teleurstellend.
  13. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas is er nog steeds geen acceptabele oplossing aangeboden :-(.
  14. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Hoe lang moet ik nog wachten voordat er een goede oplossing wordt geboden?
  15. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas nog steeds oplossing aangeboden. Wat een slechte service.
  16. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Momenteel nog steeds in afwachting van een goede oplossing.
  17. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas nog steeds geen goede oplossing aangeboden gekregen.
  18. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas nog steeds geen goede oplossing aangeboden gekregen.
  19. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas tot nu toe geen goede oplossing aangeboden gekregen.
  20. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Hee jammer dat ik nog steeds wacht op enige service, maar nog steeds niet ontvang. Heel slecht dit.
  21. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Ik had wel verwacht op deze mooie Paasdag een goede service te ontvangen, maar helaas. De service is nog steeds slecht 👎🏼.
  22. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas nog steeds geen goede service ontvangen. We wachten maar weer af.
  23. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Een aanbieding gekregen van de reparateur van PlatteTV en ik mag ter vervanging van de kapotte TV het vervangingsbedrag zelf gaan betalen. Voor dat bedrag koop ik gewoon een nieuwe TV. Heel jammer weer dit. Waarschijnlijk zal dit een rechtszaak worden.
  24. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas nog geen goede oplossing aangeboden gekregen. We wachten maar geduldig af.
  25. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Wederom nog steeds geen goede oplossing aangeboden gekregen.
  26. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Ik ben nog steeds in afwachting van een goede oplossing vanuit plattetv.
  27. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas nog steeds geen goede service ontvangen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een bedrijf. Heel beschamend!
  28. Auteur
    H.M.R. Sondak
    Datum
    Helaas nog steeds geen vervanging of iets dergelijks aangeboden gekregen. Het blijft helaas muisstil vanuit PlatteTV.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen