Klacht Plattetv.nl: PlatteTV neemt niet haar verantwoordelijkheid om de TV die in mei is aangeschaft om te ruilen.
Details
Klacht
Sony TV aangeschaft in mei dit jaar, maar nu pas aangezet, omdat ik had gewacht tot in de nieuwe woning, maar helaas is het beeld niet goed en geeft allemaal strepen. De TV was nieuw uit de doos. Aan de branduren kan men zien dat die nog geen uur aan heeft gestaan. Na contact via de chat geeft PlatteTV niet thuis en moet ik maar mijn inboedelverzekering gaan inschakelen en wordt ik verweten dat ik de TV niet thuis had gecheckt op gebreken. Ik heb tevens de A-Z service totaalpakket aangeschaft met service aan huis, maar ik moet zelf de TV naar een filiaal gaan brengen.Gewenste oplossing
Dat de TV wordt omgeruild (opgehaald en bezorgd) voor hetzelfde model dat wel goed werkt. Ik heb immers een koopovereenkomst met PlatteTV afgesloten, waardoor zij ook hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Helemaal omdat ik ook de A-Z service totaalpakket heb aangeschaft met service aan huis.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.