Klacht Plattetv.nl: PlatteTV verkoopt ondeugdelijke producten en neemt verantwoordelijkheid niet

Saddaty

PHILIPS 43PUS6501/12 in dec. 2016 ter vervanging aangeboden gekregen door PlatteTV.nl. Dit omdat mijn vorige tv niet gerepareerd kon worden óf te duur was voor reparatie. Voor beide tv's hebben ze nog géén 3 jaar bij mij thuis aan de muur gehangen. Nu geeft mijn tv (43PUS6501/12) een heel donker en knipperend beeld. Dat is niet goed. Contact gezocht met PlatteTV.nl. Zij zien een 2-tal oplossingen en dat is het volgende: 1.) 89 euro onderzoekskosten betalen en daarna wat de eventuele reparatiekosten zullen zijn. Ze verwachten een hoge kostenpost. 2.) een alternatief tv, ander merk ook, met een korting van 49 euro. Nu voldoet dit niet aan mijn verwachtingen wat ik ook heb uitgesproken en uitgelegd. Bij een tv mag je een eco levensduur verwachten van 5 jaar. Zij verschuilen zich achter fabrieksgarantie maar dat is kwalijk, zwak en triest dat een bedrijf als PlatteTV zich zo opstelt. Helemaal als het een klant betreft waar dit 2x keer eerder is voorgekomen bij een tv uit hun assortiment. Je mag verwachten dat ze deugdelijke producten leveren. Als de tv 4-5 jaar oud is dan accepteer je het. Maar nu is het alweer nog geen 3 jaar. En alweer wordt je afgescheept en verwezen naar fabrieksgarantie. Neem je verantwoordelijkheid PlatteTV.

Repareren tv zonder dat consument onderzoekskosten (€89,-) moet betalen. Of kom met een alternatief tegen een aantrekkelijk bod. Neem de verantwoordelijkheid en los het op. Betreft nu ordernummer 226830, met vorige tv was ordernummer 92100. Toen hebben jullie uiteindelijk, na 3 maanden!, de verantwoordelijkheid genomen. Doe dat nu ook weer!

Saddaty
    Het blijft stil vanuit PlatteTV. We wachten nog steeds... nooit meer bij PlatteTV..!!! Beste lezers, beter bij andere leveranciers shoppen zoals CoolBlue, die wel de consument op 1 zet. PlatteTV laat zijn ware aard zien, bedankt hiervoor.

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?