Klacht Plattetv.nl: Slechte service bij kapotte TV

Richard

TV gaat kapot 2,5 jaar na aankoop. Gelukkig extra garantie ingekocht. Monteur is langs geweest en er moest volgens de monteur direct worden betaald, hetgeen wij ook deden.
Telefonisch contact opgenomen met platteTV. Ik werd hier onbeschoft te woord gestaan door de verkoper. Ik zou dingen niet goed hebben afgehandeld. Uiteindelijk heeft de reparatiedienst van platteTV de schade vergoedt.
Ik heb een klacht achtergelaten bij platteTV maar daar wordt niet op gereageerd. De reviews op hun site ( uiteraard alleen maar positief ) is nep. Wordt elke dag aangepast met de juiste datum.
De zaak is opgelost maar hun handelwijze is zeer bedenkelijk.

Is inmiddels opgelost

Plattetv.nl
    Beste heer Sips,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Erg spijtig dat uw TV na deze korte periode al defect is geraakt en uiteraard hebben wij u zo snel mogelijk met een oplossing geholpen.

Er zijn een aantal dingen niet helemaal duidelijk met u gecommuniceerd waardoor u niet op de hoogte was van de juiste afhandeling, nogmaals onze excuses hiervoor.

Het is natuurlijk ontzettend spijtig dat een collega u niet netjes te woord heeft gestaan, weet u toevallig nog welke collega dit is geweest?

Wij wensen u in ieder geval weer veel plezier van uw mooie toestel!

Tim
    PlatteTV
    Richard
    Ik weet zijn naam niet meer, maar hij werkt in Nijmegen.
    Waarom passen jullie de reviews elke dag aan, dat is toch bedrog.
    Plattetv.nl
    Beste Richard,

Dank voor uw snelle reactie.

Ik moet zeggen dat ik hier zelf niet over ga maar ga zeker controleren of dit het geval is, want dat is niet de bedoeling. Zoals te zien is op oa Tweakers, Kieskeurig en Trustpilot krijgen wij dagelijks zowel goede als slechte reviews binnen die allemaal online komen te staan:)!

Werkt uw TV inmiddels wel helemaal naar behoren?

Tim
    PlatteTV.nl

Ook een klacht indienen over Plattetv.nl?