Klacht Plattetv.nl: Tv gekocht werkt niet naar behoren
Details
Klacht
Tv gekocht maar werkt niet naar behoren hieronder de dingen die ik aan de tv ondervind-Ruizig beeld bij zowel de televisie programma’s als op de game console en bijv netflix / youtube app
- De tv gaat zo nu en dan op zwart beeld voor een paar seconde en komt dan automatisch terug
- Films / Gameconsole gameplay / cutscenes lopen zo nu en dan gewoon totaal niet soepel
- Na een laadscherm op een gameconsole krijg ik soms rare groen / rode pixelachtige strepen op het beeld
- De afstandbediening “zonnecel” laad bijna niet op maar wel met de usb aansluiting
Hieronder de dingen die ik heb geprobeerd:
- Hdmi / Ethernet / Coax kabels vervangen
- Letterlijk alle instellingen veranderd
Ik heb dit doorgegeven aan de winkel 2 weken na ik de tv had gekocht en dus goed kunnen uittesten er zou een monteur afspraak worden gemaakt (van samsung) daar moest ik op wachten na 2 weken niks gehoord te hebben zelf maar even contact opgenomen wat blijkt er was nogsteeds geen afspraak gemaakt dus vroeg of ze dat als nog konden doen dus ik moest weer wachten na een hele tijd hebben ze een afspraak gemaakt en gezegd als de monteur er niks mee kon dat ik geld terug zou krijgen toen kwam de monteur langs die heeft de tv nagekeken en een nieuwe moederboard / scherm met videokaart vervangen echter lost dit de problemen niet op de monteur heeft mij terug gestuurd naar de winkel eenmaal daar
Een samsung monteur is bij mij thuis langsgekomen om de tv te checken en proberen te reparen hij heeft het moederboard en scherm / videokaart vervangen echter lost dit de problemen niet op en stuurde die me terug naar de winkel eenmaal daar aangekomen zeggen ze dat ze ze het raar vinden dat de monteur mij terug heeft gestuurd naar de winkel en dat ze niets hebben gezegd over een eventuele geld teruggave nu wilt de winkel zelf iemand sturen om bij de tv te kijken maar laten me steeds langer wachten inmiddels is alles al 2 maanden aan de gang en zit ik nogsteeds met een tv die niet naar behoren werkt als je het nummer van hun belt hangen ze op op de online chat zeggen ze dat het aan de instellingen van de tv ligt (wat niet zo is anders komt er ook geen monteur dingen vervangen lijkt me) en als ik weer naar de winkel gaat zeggen ze dat ze er haast bij gaan maken maar vervolgens hoor ik weer helemaal niks meer zou dit graag allemaal opgelost willen hebben!!
Gewenste oplossing
Reparatie, geld terug of nieuwe tvDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.