Klacht PlattetvDiscounter.nl: TV kapot juist na 2-jarige garantie termijn, kan niet gerepareerd worden en ik krijg geen geld terug

patrickvanschijndel

Enkele maanden na het verstrijken van de garantietermijn is mijn 42 inch Plasma TV kapot gegaan, dwz een horizontale beeldlijn deed het niet (goed) meer. Een persoon van Platte TV vertelde me 'Panasonic zal bijna het gehele bedrag terugbetalen, moet je de TV wel inleveren bij CE repair.' Echter ik kreeg geen zekerheid over het retourbedrag!
Toch maar ingeleverd bij CE repair, moest ik ook nog 33 Euro 'onderzoekskosten' betalen terwijl ik al had gehoord voor inleveren 'TV kan niet gerepareerd worden'.
Na inleveren duurde het vele weken en zeer veel telefoontjes met TV discounter en kreeg ik te horen dat ik nog minder dan 40% van de aankoopwaarde zou terugkrijgen, maar niet als een teruggestort bedrag!
Ik ben van mening dat TV discounter in gebreke is omdat ze geen reparatie aanbieden en ook omdat ze onzin hebben beloofd zodat ik mijn TV zou inleveren bij CE repair. Ik wil mijn volledige aankoopbedrag terug, ook mogen ze de onderzoekskosten voor hun rekening nemen!

patrickvanschijndel
    Geen enkele reactie, koop nooit meer bij dit bedrijf!

patrickvanschijndel

Ook een klacht indienen over PlattetvDiscounter.nl?