Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): 02.01.2013 een Sony playstation 16Gb slim besteld, betaald, nooit ontvangen

nimaem

Op 02.01.2013 hebben mijn zoontjes een Sony Playstation 3 16Gb slim besteld en betaald (order 9349). Omdat we niets ontvingen hebben we op 15.01.2013 om uitleg gevraagd. Op15.01.2013 ontvingen we een mail dat de order was geannuleerd. Hierop heb ik dezelfde dag om terugstorting van ons geld geeist. Ik heb op 15.01.2013 nog een email ontvangen dat de terubetaling "zo snel mogelijk" wordt verwerkt door de administratie.
En daarna bleef het stil................
Mijn 2 zoontjes hebben enorm gespaard om dit te kunnen kopen, en ik vind het enorm laf om op deze manier aan je centen te komen!! Mijn kinderen zijn alleen maar verdrietig en snappen niet dat er zulke mensen bestaan. Ik hoop werkelijk van harte dat dit nog netjes opgelost kan worden.

Ik wil € 219,63= terug

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?