Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): 2 ipads besteld en nog steeds niet ontvangen.

Klachtnummer
# 22480
Gebruiker
yvonne aaldering
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na dat ik op 29-1-2013 2 ipads heb besteld en betaald via ideal (en wel voor € 728.00)kreeg ik bericht dat ze het op donderdag zouden aanbieden bij postnl en 1 a 2 dagen later het in huis moest hebben. (niet dus) . Op maandag heb ik een mail gestuurd dat er niets is aangekomen.Op 12 febr. krijg ik weer een mail dat ze het donderdag aan bieden bij postnl. weer niets dus daarna gebled met help desk 12-2-13 Samantha- 13-2-13 Anna 15-2-13 Anna 22-2-13 met iemand die zat te schreeuwen dat alles opgelost zou worden en de haak er op legde.Vanaf 17-2-13 krijg ik geen reactie op mijn mailtje via de inlog code is mijn emailadres niet meer bekend...Ik ga nu contract zoeken met mijn rechtsbijstandsverz.
en hoop dat die mij verder kunnen helpen om mijn geld geld terug te halen.Als u tips voor mij heeft hoor ik ze graag.

De oplossing

zo vlug mogelijk mijn geld terug op mijn rekening....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen