Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Aankkop van een applle ipad 2

Henk Kuipers

Hebben op 2-jan 2013 een ipad 2 besteld voor onze zoon zijn verjaardag.
Helaas hebben wij 5 keer gebeld en geen reactie terug gekregen. Twee aangetekende brieven gestuurd dat wij geen vertrouwen in jullie firma meer heben en verwachten onze centen terug te ontvangen. Na nog eens een bericht via mail gestuurd te hebben naar Playmasters , kregen via mail dat we niets meer konden bestellen en maar moest afwachten of je produkt of het geld terug ontvangt. Maar wij weten niet meer hoe wij verder met dit probleen procuderen....... M.vr.gr. Henk Kuipers te Rozenburg.

Wij willen na deze problemen met Playmasters en een maand met een verdrietige zoon gewoon ons betalende bedrag terug.

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Henk Kuipers
    Geachte: Mevr/Mijnh.
    Het is alweer bijna drie maanden geleden dat wij onze klacht hebben ingediend i.v.m de aankkoop van een I-pad 2.
    Tevens het bericht menige malen gestuurd te hebben, hebben wij nog steeds niets gehoord of gezien van PLAYMASTERS dat onze bedrag van 364.00 euro terug gestort te krijgen.
    Het is begonnen met de aankoop op 2-Jan 2013.
    Toch best wel triest om zo achter je eigen geld achteraan te gaan terwijl je niets hebt. M.vr.gr: Henk Kuipers te Rozenburg.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?