Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Bedrijf levert niet en reageert niet.

Klachtnummer
# 18930
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw,
Op 31 december heb ik een Samsung tab. 2 besteld en voldaan bij/aan Playmasters.
Het bedrijf reageert niet op mijn vraag waar mijn zending blijft. Ik krijg een vaag antwoord, ze willen iig niet mijn vraag beantwoorden/
Ik heb verzocht het bedrag € 297,- terug te storten op mijn rekening.
Maar ook hier krijg ik geen normale reactie op.
Ik heb sterk het vermoeden dat ik opgelicht word.
Groeten Dionne Scholte

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug gestort hebben op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen