Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): besteld IPOD niet geleverd, geen reactie bedrijf

# 20285

Geachte heer, mevrouw,
Ik heb op 7 januari 2013 via de website een Ipod Touch 4e generatie besteld voor mijn zoontje. Bestelorder 9415. De status blijft op betaald staan. Op 17 januari heb ik een mail gestuurd waarop ik tot op heden nog geen reactie heb gehad. Op 24 januari heb ik met de helpdesk gebeld en een mail gestuurd om de koop te annuleren wegens de te lange levertijd. Op 25 januari heb ik weer een mail gestuurd met het verzoek om het betaalde geld ad € 184,00 te retourneren.
A. Meinsma

Het betaalde bedrag terug en de bestelling annuleren.

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Bestelling wordt geannuleerd en de administratie zal de terugbetaling z.s.m. verwerken.
    Anoniem
    Ik heb inmiddels een mail gekregen met het verzoek om mjn bankrekeningnummer voor teruggave van het betaalde geld. Het bankrekeningnummer stond overigens ook in de mail via het klachtenkompas. ik heb er een mail retour gestuurd met het bakrek.nummer en de vraag op welke termijn ik het geld tegemoet zou kunnen zien. Hier heb ik nog geen antwoord op gehad.
    Anoniem
    Playmaster.com Geachte heer Papot,Ik heb mijn bestelling al meer dan een maand geleden geannuleerd. Het betaalde bedrag ad 184,00 zou zo spoedig mogelijk terugbetaald worden. Inmiddels heb ik een maand gewacht. Gaarne binne 24 uur terug betaling van mijn betaalde 184,00. Anders ben ik genoodzaakt om aangifte bij de politie te doen. Mijn bankgegevens zijn ingevuld bij de overige prive gegevens.A. E. Meinsma

Anoniem

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?