Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): Besteld product nooit ontvangen.

Rian Onderwater

Op 6 oktober j.l. heb ik een Sony Playstation 3 320 Gb besteld die volgens de site voorradig was. Tot op heden niets mogen ontvangen. Vele malen mondeling (klantenservice extern) en per mail contact gehad (order zelfs geannuleerd), maar nooit reactie terug ontvangen. Geld is meteen afgeschreven (219,63 euro). Bedrijfsgegevens getraceerd (Ltd. gevestigd op Cyprus) en uiteindelijk bij de moeder van de "ondernemer" in Almere uitgekomen. Op haar adres staat het bedrijf vermeld. Zij zou het ook weer doorgeven en vroeg meteen om een ordernummer (komt dus vaker voor).
Op de site "mijn politie" staat het bedrijf ook bekend als internetfraudeur. Helaas heeft mijn zoon van 17 die het product zelfstandig besteld heeft dit allemaal niet vooraf geverifieerd. Ik zou het bedrijf Playmasters vriendelijk doch dringend willen vragen het bestelde product per ommegaande te leveren danwel het bedrag te retourneren. Het ordernr. van deze transactie is 008406 en het factuurnr. is IN008316. Mvg R. Onderwater

Wil graag snel het bestelde product ontvangen of anders restitutie van het orderbedrag.

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Terugbetaling verwerkt. Verder zou u graag de onwaarheden in uw bericht weg willen halen de helft klopt hier niet van.
    Rian Onderwater
    Na melding van mijn klacht via Klachtenkompas.nl snel een afhandelingsvoorstel gekregen van Playmasters.co. Jammer dat er via de normale weg geen contact kon worden verkregen, maar op deze manier uiteindelijk naar tevredenheid en adequaat opgelost.

Rian Onderwater

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?