Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Bestelde Ipod niet geleverd

Klachtnummer
# 19951
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 januari 2013 hebben wij via de site van playmasters.co een Ipod besteld en betaald.
Na de betaling via Ideal ontvingen wij netjes een bevestigingsmail met de factuur en het bericht dat de Ipod binnen enkele dagen via TNT verzonden werd.
Tot op heden hebben wij geen levering ontvangen en is het niet mogelijk de status te bekijken of de bestelling te traceren. Tot tweemaal toe heb ik gebeld met playmasters. Het contact wordt doorgeschakeld met een callcenter die niet meer kan doen dan een mailtje sturen naar Playmasters met het verzoek contact op te nemen over de uitstaande order. Tot op heden heb ik geen enkel bericht van Playmasters mogen ontvangen.
Ook zelf rechtstreeks een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Playmaster. Ontving direct een ontvangstbevestiging met het bericht dat onze mail binnen 48 uur beantwoord zou worden.....Helaas geen verder bericht ontvangen.
Bij de afschrijving van de bank stond de naam van Interactive Global Media uit Almere,
Ook dit bedrijf getracht te bellen......helaas telefoonnummer klopt niet.
Ik hoop van harte dat Playmaster alsnog snel levert. De Ipod is namelijk voor mijn 8 jarige zoon die hij met zijn eigen spaargeld heeft betaald !!!


De oplossing

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling door Playmasters of anders directe terugstorting van het betaalde bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen