Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Bestelde PS3 niet geleverd, geen geld terug!

DWR

Op 2012-09-17 bestelde ik bij Playmasters.co een playstation 3 + extra controller voor €260,50. Na een week begon ik op internet te kijken naar de reviews van de webshop en kwam er achter dat ik weinig kans had dat ik mijn product kreeg. na een paar keer gebeld/gemaild/tickets gestuurd te hebben. heb ik de bestelling geannuleerd. Dit werd pas na een aantal werkdagen gedaan en sindsdien blijven bellen en mailen. Maar er veranderde er weinig behalve nadat ik in Januari belde en dat ik aangifte had gedaan. Toen werd er om gegevens gevraagd maar toen ik die heb opgegeven heb ik daarna niks meer gehoord. Na deze aangifte heb ik even gewacht en heb me toen aangemeld bij opgelichtopinternet.nl waar nu de eerste mensen geld hebben terug gekregen. maar daar zit weinig vaart in.

Geld terug.

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?