Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): bestelling niet geleverd, dus geannuleerd en nog niet gecrediteerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 19462
Gebruiker
Miranda Abbing
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 17-12-2012 heb ik na telefonisch contact een bestelling geplaatst. Er werd mij gezegd dat deze uiterlijk 24 december geleverd zou worden. Dus niet. Op 24-12-2012 heb ik mijn bestelling geannuleerd. Het bedrag zou gecrediteerd worden. Tot op heden, 15-01-2013, nog niets ontvangen. Ook op mail en telefonisch contact, wordt niet gereageerd. Wettelijk gezien hebben zij 30 dagen de tijd om het geld te crediteren. Hopelijk houden zij zich aan deze termijn.

De oplossing

Crediteren van het bedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Datum
    Zoals u zelf in uw klacht aangeeft volgt creditering door onze administratie binnen 30 dagen na annulering.
  2. Auteur
    Miranda Abbing
    Datum
    Ze hebben zich niet aan hun afspraak kunnen houden om het product uiterlijk 24 dec. te leveren. Vervolgens willen ze dus 30 dagen wachten alvorens te crediteren. Als ze het bedrag per direct gecrediteerd hadden, dan zou je voor de toekomst toch nog vertrouwen hebben en waasrchijnlijk nogmaals iets bestellen. Door deze manier van afhandeling en ook door vaak niet te reageren is dit voor de toekomst absoluut geen pluspunt. Hopelijk ontvang ik uiterlijk 27 jan. mijn geld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miranda Abbing
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen