Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): bestelling niet geleverd, dus geannuleerd en nog niet gecrediteerd

# 19462
Miranda Abbing

Op 17-12-2012 heb ik na telefonisch contact een bestelling geplaatst. Er werd mij gezegd dat deze uiterlijk 24 december geleverd zou worden. Dus niet. Op 24-12-2012 heb ik mijn bestelling geannuleerd. Het bedrag zou gecrediteerd worden. Tot op heden, 15-01-2013, nog niets ontvangen. Ook op mail en telefonisch contact, wordt niet gereageerd. Wettelijk gezien hebben zij 30 dagen de tijd om het geld te crediteren. Hopelijk houden zij zich aan deze termijn.

Crediteren van het bedrag.

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Zoals u zelf in uw klacht aangeeft volgt creditering door onze administratie binnen 30 dagen na annulering.
    Miranda Abbing
    Ze hebben zich niet aan hun afspraak kunnen houden om het product uiterlijk 24 dec. te leveren. Vervolgens willen ze dus 30 dagen wachten alvorens te crediteren. Als ze het bedrag per direct gecrediteerd hadden, dan zou je voor de toekomst toch nog vertrouwen hebben en waasrchijnlijk nogmaals iets bestellen. Door deze manier van afhandeling en ook door vaak niet te reageren is dit voor de toekomst absoluut geen pluspunt. Hopelijk ontvang ik uiterlijk 27 jan. mijn geld.

Miranda Abbing

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?