Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): bestelling niet ontvangen.

Klachtnummer
# 18424
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 14 december een Galaxy Tab 2 besteld bij playmaster.co. Ik kreeg via de mail een factuur en een betaalbewijs.Na een week hadden we hem nog niet ontvangen en toen heb ik gebeld omdat het een kerstcadeau was voor mijn kinderen. Ik zou binnen 48 uur reactie terug ontvangen maar heb deze niet gekregen. 23 december heb ik een mail gestuurd. ook hierop heb ik geen reactie gekregen. Toen heb ik de 27ste gebeld. Wederom geen reactie ontvangen. Ook nog een een 2e mail gestuurd en weer geen reactie. Mijn kinderen zijn heel teleurgesteld en ik hoop dan ook dat ze z.s.m de tablet leveren.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen