Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Bestelling nooit geleverd, wel betaald via Ideal

# 20208
Bram Caan

Via de site van playmasters.co op 28-11-2012 een Samsung Galaxy tab 2 tablet besteld. Deze via ideal betaald. Echter de tablet is tot op heden niet geleverd. Wel bevestiging ontvangen van order. Diverse keren mail gestuurd en na het lezen van klachten op internet bestelling binnen de wettelijke termijn geannuleerd en verzocht om aankoopbedrag terug te storten. Tot op heden geen bericht ontvangen van playmasters.co.
Betreft ordernummer #8972. Keurig bevestiging ontvangen dat de betaling van € 286 is ontvangen en dat bestelling geleverd gaat worden.

Zoals via de mail reeds verzocht heb ik mijn order geannuleerd en wens ik mijn betaling van €286 teruggestort te krijgen op mijn bankrekening. Ik heb inmiddels via een ander bedrijf hetzelfde product besteld en keurig binnen 2 dagen in huis ontvangen

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Terugbetaling zal worden verwerkt door onze administratie.
    Bram Caan
    We zijn inmiddels een week verder. Ik heb 2 emails gestuurd wanneer ik geld kan verwachten, maar nog niets ontvangen.

Bram Caan

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?