Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): betaald maar niet ontvangen Apple I-Pad

Anoniem

5 november 2012 via internet besteld en betaald. Bestel nr van Playmasters ontvangen 8710 met bevestigings e-mail dat het geld ontvangen was. Bij een track poging kwam er een melding dat er geen bestelling was geplaatst! Vervolgens gebeld en ge-e-mail'd. Steeds contact met externe telefoon bureau dat onze e-mails opnieuw onder de andacht gebracht zullen komen. Hierna e-mail van Playmasters dat I-pad op 14 november met PostNL verstuurd zal worden en met 2 dagen bezorgd zal zijn. Nog steeds (22 november) is het niet gearriveerd. Opnieuw getelefoneerd vanmiddag, daar vertelde een meisje van een externe telefoon answering service opnieuw het verhaal dat onze bestel nr. 8710 aandacht zal krijgen etc. etc. Ik heb contact met de Consumenten Bond opgenomen en advies gekregen om op dit site onze klacht te melden ook omdat Playmasters hun medewerking verlenen aan uw site. Met dank voor uw aandacht en een vriendelijke groet, Familie R. van der Meulen

Dat de I-Pad inderdaad met spoed bij ons thuis wordt bezorgd. Het was bedoeld als verjaardag cadeau voor mijn vrouw. Zij was op 8 november jarig.

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?