Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Geen enkele reactie

Jeroen Snuverink

Ik heb op 20-10-12 een iPod besteld en betaald. Ingelogd op de site kan ik zien dat de betaling is geaccepteerd maar info blijft uit tot op heden. Meermaals heb ik via mail, telefonisch en via het contactformulier op de site gevraagd naar de status van de bestelling en verzocht om een verwachte leverdatum. Geen enkele inhoudelijk reactie ontvangen wel de loze belofte dat binnen 24 uur een reactie zou volgen maar dat is nimmer gebeurd. Telefonische klantenservice blijkt een call center te zijn die toezegt de vraag/klacht door te geven en dat binnen 48 uur contact zal worden opgenomen. Ook dat blijkt niet zo te zijn. Nu per mail en per brief (adres retouren gebruikt want verder is er niets te vinden waar je naar kunt schrijven) de bestelling geannuleerd en verzocht om terugstortend bedrag per omgaande. Als ik niet snel een adequate reactie krijg, doe ik aangifte van oplichting en overweeg ik nadere juridische stappen.

Excuses voor het uitblijven van iedere reactie ondanks de belofte binnen bepaalde termijnen te zullen reageren.
Zeer snel het vooruitbetaalde bedrag retour ontvangen.

Playmasters.co (bestaat niet meer)
    Geachte heer Snuverink,Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij gaan ervoor zorgen dat de terugbetaling binnen 10 dagen weer op uw rekening staat.Mocht u nog vragen hebben dan horen wij die graag van u via info@playmasters.nlMet vriendelijke groet,
    Anniek
    Playmasters - Klantenservice
    Jeroen Snuverink
    Belofte om terug te betalen is prettig (nu hopen dat het ook binnen de gestelde termijn gebeurt) maar een veel eerdere reactie had ik op zijn plaats gevonden.

Jeroen Snuverink

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?