Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Geen levering en geen reactie na diverse telefonische gespreken

Klachtnummer
# 16502
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de website van PlayMaster.co op 8 november een bestelling gedaan voor een iPhone 4s . De telefoon was in voorraad en zal uitgeleverd tussen 1 en 5 dagen na de bestelling. Vervolgens ca. 10 dagen in afwachting maar geen uitlevering. De volgende stap, elke werkdag bellen tussen 12 en 17 uur via de klanten service desk maar dit blijkt callcentre te zijn. Onze klacht is zeker 10 keer aangemeld en we zouden vervolgens binnen 48 uur informatie verstrekt krijgen per mail maar tot heden nog niets ontvangen. Op 30 november per mail een annulering verzonden en tevens ook via de service desk de annulering gemeld

De oplossing

De order annuleren volgens de verzonden mail en terugbetaling van het aankoop bedrag van € 533,00 binnen 8 dagen vanaf 30 november

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen