Opgelost door Playmasters.co (bestaat niet meer): Geen restitutie na annuleren

Mark

Op 17 November (2012) een iPad Mini besteld, betaald met iDeal en op dezelfde dag nog geannuleerd. Op de per email verstuurde annulering (met verzoek om het gestorte bedrag terug te betalen) alleen een standaard ontvangstbevestiging ontvangen waarin beloofd wordt om binnen 24 uur inhoudelijk te reageren. Nooit meer een inhoudelijke reaktie ontvangen. Na de gestelde terugbetalingstermijn weer een email gestuurd waarin ik Playmasters.co in gebreke stel. Wederom als antwoord dezelfde nietszeggende ontvangstbestestiging ontvangen. Telefonisch kon alleen maar een boodschap worden aangenomen. Inmiddels is ook de in de algemene voorwaarden genoemde terugbetalingstermijn ruim overschreden.
Dit lijkt niet eens meer op onzorgvuldigheid, maar - gezien het structureel voorkomen van een dergelijke situatie en het stelselmatig niet reageren op de inhoud - op fraude.

Restitutie van het per iDeal overgeboekte bedrag. (Als het lang duurt, vermeerderd met wettelijke rente.)

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mark
    Enige uren na het deponeren van de klacht op dit forum en daarmee ook het doorsturen van de klacht aan Playmasters.co ontvang ik van Playmasters.co het verzoek van het rekeningnummer voor de teruggave (ik had het nummer al twee maal opgegeven). Nu maar afwachten of de betaling binnenkomt...
    Mark
    Na het bericht dat het bedrag wordt teruggestort naar aanleiding van publicatie van de klacht op deze site en aangifte bij de Politie kreeg ik vanmorgen een nieuw bericht van Playmasters.co waarin gemeld werd dat het bedrag is teruggestort. Na verificatie bleek dat dat klopte. Jammer dat je er zo veel moeite voor moet doen om je geld terug te krijgen.

Mark

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?