Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): Geld terug na annulering order

Klachtnummer
# 17820
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 november jl. een PS3 320GB besteld voor mijn zoon waar hij lang voor gespaard had. Via Ideal betaald en na een aantal dagen wilde ik informeren wanneer de PS3 geleverd zou worden. Toen ben ik op verschillende berichten gestuit dat er nogal wat problemen waren met Playmasters.co. Hiervan ben ik zo geschrokken dat ik het telefoonnummer 036-5334807 heb gebeld om na te vragen. Ik ben netjes te woord gestaan door de heer Papôt, vader van de eigenaar van het bedrijf. Hij heeft mij enigszins gerustgesteld en heeft aan zijn zoon(administratie) doorgegeven te reageren omtrent order 8985. Ik heb dezelfde avond nog een mail gekregen dat de order geannuleerd werd ivm te late levering en gevraagd werd naar mijn bankrekening om het betaalde bedrag terug te storten nl. euro 219,63. Tot op heden, zelfs na verschillende mailtjes, nog geen enkele reactie en ook nog geen geld terug. Ik wil graag mijn zoon zijn spaargeld terug zodat we elders een PS3 kunnen kopen.

De oplossing

Per omgaande geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen