Klacht Playmasters.co (bestaat niet meer): geld terug

Klachtnummer
# 22536
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 september 2012 heeft mijn zoon een i pod classic besteld bij playmasters.co
Op 03 oktober 2012 is deze bestelling door playmasters.co geannuleerd.
Echter was de i pod classic wel betaald door mijn zoon.
Omdat de bestelling was geannuleerd wilde hij zijn geld terug, na aardig wat telefoontjes naar playmasters en beloftes van hun heeft dit nog steeds tot niets geleid.
Via de Gooi en Eemlander de ombudsman ingeschakeld maar ook deze nog steeds zonder resultaat.
Ik geef u bij deze de gegevens van de bestelling en hoop dat mijn zoon binnenkort zijn geld terug ontvangt.
Mochten er nog vragen van uw kant zijn dan hoor ik dat graag.
Mijn e mail adres is : marianbos1969@gmail.com
Gegevens bestelling i pod classic:
Besteld op 11-09-2012
Bestelling geannuleerd door playmasters.co 03-10-2012
I pod classic zwart
Prijs die is betaald: € 207,-
ordernummer: 008145

Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
M. Bos

De oplossing

Heel snel het geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Playmasters.co (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Playmasters.co (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen